آپدیت جدید تلگرام نسخه 4.8

 آپدیت جدید تلگرام نسخه 4.8

آپدیت جدید تلگرام نسخه 4.8 امکان استریم ویدیو و موسیقی، تغییر خودکار تم و پخش شناور ویدیو

 لحظاتی پیش آپدیت جدید تلگرام با شماره نسخه 4.8 و ویژگی استریم فایل، تعویض خودکار پوسته و قابلیت لاگین در سایت‌ها منتشر شد.

بعد از چند روز که از انتشار نسخه بتای 4.8 تلگرام می‌گذرد، این برنامه به‌طور رسمی به نسخه 4.8 به‌روز شد و از حالا می‌توانید امکانات جذاب آن را در نسخه اصلی استفاده کنید.

استریم موسیقی و ویدیو در آپدیت جدید تلگرام نسخه 4.8

استریم موسیقی و ویدیو

از این پس می‌توانید بدون نیاز به دانلود کامل یک ویدیو یا موسیقی، پخش آن را آغاز کنید؛ درست شبیه یوتیوب! برای مثال اگر ویدیویی ۳۰ مگابایتی برای شما ارسال شده است، می‌توانید به‌محض لمس گزینه دانلود، پخش ویدیو را آغاز کنید تا همزمان با دانلود، پخش ویدیو نیز شروع شود. به این ترتیب، اگر ویدیو برای شما جذاب نبود، می‌توانید سریعا پخش آن را متوقف کنید تا دانلود ادامه‌ی فایل متوقف شود.

این ویژگی علاوه بر آنکه باعث خواهد شد مصرف دیتا کاهش چشمگیری پیدا کند، می‌تواند در زمان شما نیز صرفه‌جویی کند، برای مثال فرض کنید قصد دانلود یک موزیک‌ویدیو با حجم ۵۰ مگابایت دارید. در حالت عادی باید منتظر می‌شدید که این ۵۰ مگ به‌طور کامل دانلود شود و سپس پخش آن را آغاز کنید؛ ولی حالا می‌توانید به‌محض لمس گزینه دانلود، ویدیو را تماشا کنید. اگر از سرعت خوبی برخوردار باشید، می‌توانید بدون وقفه یا توقف‌های مکرر، این فایل را تا انتها تماشا کنید.

تعویض خودکار پوسته بر اساس ساعت

با این قابلیت جدید می‌توانید ساعات خاصی را تعیین کنید تا پوسته برنامه به‌طور خودکار تغییر کند. برای مثال می‌توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که رأس ساعت ۱۱ شب پوسته برنامه به‌طور خودکار به تم تاریک تغییر پیدا کند و مجدد از ساعت ۸ صبح به پوسته روشن بازگردانده شود.

پخش شناور ویدیو

پخش شناور ویدیو

با این ویژگی جذاب از حالا قادر خواهید بود بعد از اجرای یک ویدیو، با لمس آیکون مربوطه، پنجره پخش ویدیو را به یک پنجره کوچک و شناور تبدیل کنید تا همزمان با آنکه در محیط تلگرام چرخ می‌زنید، پخش ویدیو نیز ادامه پیدا کند.
لاگین به کمک تلگرام

ویژگی جالب دیگری نیز به تلگرام اضافه شده است که به کمک آن می‌توانید با اکانت و اپلیکیشن تلگرام خود در سایت‌های تحت پشتیبانی لاگین کنید. برای توضیحات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

توجه: این آپدیت فعلا برای اندروید منتشر شده است؛ اما به‌زودی برای iOS نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

گردآوری: سایت آموزش آسان

منبع : زومیت

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*

x

این مطلب را نیز بخوانید

آموزش روتوش عکس با برنامه کم حجم (کلیپ)

قبل از خرید حتما مطالعه کنید این آموزش با گوشی قابل استفاده نیست و برنامه ...